4 év, 1 millió látogató – eddig ez a Magro.hu
2012 nyarán azért indítottuk el a Magro.hu mezőgazdasági piacteret, hogy az internet üzleti célú használata elterjedjen a hazai mezőgazdasági szereplők körében is. Azóta sok további szereplő kapaszkodott fel erre a trendre. Ma már minden harmadik gazda zsebében ott lapul az okostelefon, a precíziós gazdálkodás révén pedig megjelentek a szenzorok, drónok és a GPS-ek.
A világháló észrevétlenül a mindennapok részévé vált. Terményt és haszonállatokat adunk el a segítségével, árakról tájékozódunk, webkonferenciákon előadásokat hallgatunk. Mindez azzal járt, hogy a 4. születésnapunk környékén az egy milliomodik látogató is felkereste a piacterünket.
Mi is hozzájárultunk a felfutáshoz
Hirdetés
„Az elmúlt 4 évben sokat hozzátettünk ahhoz, hogy az internet használata napi rutinná válhasson a hazai agráriumban. A piactér kifejlesztése és folyamatos továbbfejlesztése mellett létrehoztuk a Magro Gabonaindexet (MGX), aminek segítségével a gazdák figyelemmel kísérhetik a kukorica és búza napi prompt árát, és így jobban tudják időzíteni az adásvételeiket. Ilyen jellegű információ ez előtt nem volt elérhető Magyarországon.” – mondta Bóné Tímea, cégünk egyik alapító tulajdonosa.
Megyünk tovább
Új kezdeményezésünk a Agrár Akadémia Webkonferencia-sorozat számos sikeres előadáson van túl. Eddig már több száz gazdálkodó vett részt rajta és kapott hasznos ismereteket az ország sok pontján a számítógépe előtt ülve. De rengeteg további új ötletünk van még a jövőre.
„Felhasználóink egy része velünk tanult meg internetezni. Piacterünk látogatottsága évente 35 %-kal növekszik. Eddig már valamivel több, mint egy millió gazdaság és viszonteladó vagy gyártó kereste fel az oldalt. Rendszerünkben az elmúlt három évben 4,2 millió tonna gabona fordult meg, több mint 1 millió tonna zöldséget-gyümölcsöt és 105 ezer darab haszonállatot kínáltak eladásra és megvételre. Szeretnénk, ha ez a trend folytatódna a piactér életében, és minél több gazdálkodó használná megelégedéssel portálunkat.” – fejtette ki Németh István, a Magro.hu ügyvezetője, gabonapiaci szakértő.
Köszönjük mindenkinek, aki velünk tartott az elmúlt 4 év során és része lett a Magro-közösségnek. A gazdáknak, akik nap, mint nap az oldalra jönnek kereskedni, az árakat figyelni, vagy Agrárhírek oldalunkat olvasni, és a hirdető partnereknek, akik médiaajánlatunk ismeretében hirdetéseiket elhelyezik a Magro-n.
Aki, még esetleg nem regisztrált az oldalon, ide kattintva>> gyorsan becsatlakozhat a mezőgazdasági piactér nyüzsgő életébe.
Annál is inkább, mert most születésnapunk alkalmából ajándékkal készültünk, aminek a megszerzéséhez a következőt kell tennie:
- Linkre kattintva válassza ki bármelyik Prémium előfizetésünket itt>>
- Átutalással vagy bankkártyával egyenlítse ki az összeget.
Ezután a kiválasztott előfizetés hosszának megfelelő időt megduplázzuk Önnek. Azaz, ha kiválasztott egy negyedéves Prémium csomagot, most 6 hónapig tudja élvezni a piactér nyújtotta előnyök szinte mindegyikét.
Éljen az ajándékunkkal, hiszen hamarosan indul a nagy gabona- és zöldség-gyümölcs kereskedelmi körforgás. Előnybe kerül a többi termelővel szemben, ha már most bebiztosítja magát. Egy ilyen előfizetés birtokában biztosan jó üzleti partnereket talál majd magának. Az ajándék érvényesítéséhez kattintson ide: http://www.magro.hu/azenmagrom/elofizetes/
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 400 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés