Hirdetés
A középkategóriás erőgépek királya: a Massey Ferguson 6700 S sorozat
A Massey Ferguson 6700 S szériát választották a közepes teljesítményű erőgépek legjobbjának a Hannoverben megtartott Agritechnica kiállításon. A vadonatúj széria traktorai az előd, MF 6600-as családra építenek, azonban újdonságként a feljesztésekkel teljesítik a Tier 4 Final károsanyag kibocsátási értékeket. A 120-200 lóerő közötti teljesítményű traktorok kategória-első teljesítmény/tömeg arányt, illetve fordulókört nyújtanak. A világ legerősebb 4 hengeres traktora, az MF 6718 S, 200 lóerős teljesítményével új mércét állít fel a szegmensben. Az MF 6700 S széria természetesen további újdonságokat is tartogat, ezekről bővebben írunk anyagunkban.
Ilyen a Fieldstar 5 érintőképernyős monitor, az új AutoGuide opciók, a LED munkalámpák illetve a minden részletre kiterjedő biztonsági újítások. A belső módosításokon kívül a külső megjelenést is fejlesztették a gyár mérnökei. A szériában mindegyik típus a legmodernebb AGCO POWER négyhengeres, Stage V motorral van szerelve, ami a legszigorúbb károsanyag kibocsátási előírásokat teljesíti. Ezt a karbantartásmentes „All-in-one Stage V” füstgázkezelő rendszer biztosítja. A maximális teljesítmény a legkisebb modell kivételével 5 LE-vel nő, az EPM motorvezérlés pedig 20 LE többletteljesítményt ad le. Az érintett modellek 135 és 180 LE közötti maximális teljesítményre képesek. 6 hengeres traktorok teljesítményével és nyomatékával dolgoznak úgy, hogy a fordulékonyság és a méret tekintetében megőrizték egy 4 hengeres traktor minden előnyét.
![](/public/agronews/an_article_inner/7863/2f26d0fc1bbdabc14650ecbbe0062a2e_1.jpeg)
A legjobb közepes teljesítményű erőgépnek választott MF 6700 S széria vagy teljesen fokozatmentes Dyna-VT, vagy fél-powershift Dyna-6 Super Eco sebességváltóval rendelhető. Mindegyik MF 6700 S szériás erőgépet négyhengeres, 4.9 literes AGCO POWER motor hajt, amelyek 5 lóerővel több teljesítményt adnak le, mint az elődjeik. Az elektronikus motorvezérlés (EPM) 15 extra lóerő teljesítményt nyújt az MF 6713 S típus, illetve plusz 20 lóerő extra teljesítményt az összes többi típusnál. A rásegítés szántóföldi üzemmódban automatikusan bekapcsol TLT-vel vagy hidraulikával történő munkavégzéskor, illetve a rendszer közúti üzemmódban is aktiválódik, 18 km/h fölött a sebesség növekedésével progresszívan emelkedve.
Hirdetés
![](/public/agronews/an_article_inner/7863/616243bd3977974ee9c3deb86ef90c4a_1.jpeg)
A Massey Ferguson „All-in-One Stage V” karbantartásmentes füstgázkezelő rendszere a legszigorúbb Stage V környezetvédelmi előírásokat is teljesíti. Az „All-in-One SCR” rendszer következő generációja egy új koromszűrő-katalizátorral (SC) egészül ki, ami a dízel oxidációs katalizátor (DOC) és a szelektív katalitikus redukciós (SCR) rendszer között helyezkedik el. Így teljesen automata és passzív regeneráció megy végbe: nincs szükség üzemanyagpazarló égetésre, a kiváló üzemanyag-hatékonyság megmaradhat.
Alacsonyabbá válik az üzemeltetési költség
Az üzemeltetési költségek csökkenthetők a hosszú olajcsere perdiódusokkal, amelyek 600 üzemórát jelentenek a motor, és 1800 órát a hajtómű esetében. Az új karbantartás-mentes hidrotőkés műszaki megoldás tovább csökkenti a költségeket, egy 2.400 üzemórás perióddust tekintve akár közel 2000 euróval is. Mindegyik MF 6700 S Stage V típus Dyna-VT teljesen fokozatmentes (CVT), vagy megújult Dyna-6 Super-ECO hajtóművel érhető el. A fél-powershift sebességváltókon elvégzett változtatásokkal a 40 km/óra sebességet már 1.500 f/p-en eléri a traktor, amely jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.
A Dyna-VT remek irányítást és tökéletes kontrollt tesz lehetővé. A rendszer olyan fejlett, hogy bármilyen előremeneti sebességet be lehet állítani bármilyen motorfordulatszámhoz. Ez nagyban növeli a termelékenységet, hatékonyságot és a munka minőségét is. A hajtómű kifinomult üzemmódokban működhet annak érdekében, hogy a kezelő bármilyen körülmény és munkaművelet mellett a legtöbbet hozhassa ki belőle. A legújabb Super Eco fejlesztés tovább csökkenti az üzemanyag-felhasználást úgy, hogy a traktor a 40 km/h sebességet már 1.450 f/p-en eléri.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Az LG repcehibridek a magyar körülmények között a lehető legmagasabb termést produkálják
2024.07.01.Európa első számú repcehibridjével, az LG Ambassadorral, valamint egy új, ígéretes hibriddel, az LG Armadaval készül az új szezonra a Limagrain Hungária Kft. Szijártó Bálintot, a vállalat cégvezetőjét a Magro.hu kérdezte, aki többek között arról is beszélt, hogyan látja a repcetermesztés jövőjét Magyarországon.
Minden, amit a gyümölcsösök lombtrágyázásáról tudni kell - fókuszban az alma
2024.07.01.A gyümölcsösökben az új trágyázási időszak mindig ősszel és kora tavasszal, a talajon keresztüli fenntartó trágyázással indul. Később, a nyár folyamán viszont kulcsszerephez jut a lombon keresztüli tápanyag-utánpótlás. Bár a gyümölcsösök fenntartó trágyázásához sem nélkülözhetők a talajvizsgálatok, de a termő gyümölcsösök esetén döntő jelentőségű a lombanalízis, amit rendszeresen el kell elvégezni. Az árutermő ültetvények költségtényezői között a tápelem-analízis nem olyan jelentős tétel, amit érdemes lenne megspórolni, különös tekintettel az így nyerhető tápláltsági állapotra. Az információ értékét, használhatóságát növeli, ha a mintavétel időben és szakszerűen történik, valamint az évenkénti mintaterek következetesen azonosak, sőt a talaj- és levélmintavételi egységek egymással beazonosíthatók, fedik egymást.
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatSolis 50 RX kabinos 12fokozat
Goldoni S 80 plus fülkés traktor
12 000 000 HUF
+ áfaHirdetés
Hirdetés