További 15 darab új Mercedes-Benz kamionnal bővíti flottáját a cég

A belföldi és nemzetközi fuvarozással, szállítmányozással foglalkozó vállalat – a Genezis Trans Kft. – 15 darab új Mercedes-Benz Actros 5 L FHS 1848 LS típusú nyergesvontatót vásárol a Pappas Auto Magyarország Kft.-től. Ebből az egyedi modellből 2022-ben már bővítették a flottát 30 darab járművel. A régóta tartó ügyfélkapcsolat mögött a Genezis Trans által fontosnak tartott, és a Pappas Auto által kínált megbízhatóság, kiváló ár-érték aránnyal párosuló üzemeltetési költségek, maximális üzembiztosság és a nemzetközi szakszerviz-hálózat áll. Az egyedileg rendelt járműveket, 2023 decemberében veheti birtokba a cég.

A Genezis Trans Kft. az ország piacvezető műtrágyaellátójához, a Bige Holding Csoporthoz tartozik és a szintén a cégcsoportbeli – éves szinten 1,4 millió tonna Pétisó gyártókapacitású – 92 éves múlttal rendelkező Nitrogénművek Zrt. kizárólagos fuvarozójaként működik 2014 óta.

A társaság nemcsak a Genezis termékek szállítmányozását végzi – biztosítva a gazdák és az agrárgazdaságok gyors műtrágyaellátását –, hanem a cégcsoport minden vállalata számára végez folyamatos szállítmányozást, bármilyen agrár- és vegyiterméket elszállít. A 2023-as évre a vállalat elmondhatja magáról, hogy meghatározó piaci szereplővé vált a belföldi és nemzetközi FTL fuvarozás területén, különösen a gabona-, építőipari árupiac szegmensben.

A Pappas Auto Magyarország Kft. több, mint 30 éves szakmai múltra tekint vissza, jelenleg az ország legnagyobb, piacvezető Mercedes-Benz márkakereskedése. Szakmai és gazdasági sikerét a szakképzett, sokéves tapasztalattal rendelkező értékesítői gárdájának és ügyfélközpontú gondolkodásának köszönheti.

A külföldi partnereik kiszállítási igényeik maradéktalan teljesítése érdekében a Genezis Trans Kft. a 2023-as évben 15 darab vontató cseréjéről döntött. A társaság jelenlegi, 187 szerelvényből álló flottájából cserél le 15 darabot új Mercedes-Benz Actros nyergesvontatóra.

A Pappas Auto-tól újonnan megrendelt Mercedes-Benz Actros 5 L FHS 1848 LS típusú nyergesvontató járművek a legújabb, 5. szériás Actros járműcsalád tagjai és mint ilyenek, ötvözik a kényelmes, síkpadlós BigSpace vezetőfülke tágasságát a Mercedes-Benz OM 471 típusú, 510LE-s (2500 Nm) motor erejével, illetve a hosszú hátsó híd áttételnek köszönhetően, az elérhető legmagasabb fokú gazdaságossággal, ami az üzemanyag-fogyasztást illeti.

Egyáltalán nem volt egyszerű feladat egy flotta megújítása az elmúlt években. Az alapanyagok, az alkatrészek hiánya, az ezek miatt kialakuló csúszások és várólisták idején kimondottan nagy érték a megbízhatóság. A Pappas Auto erre garanciát is vállalt.

A szakmát ismerők jól tudják, hogy a fuvarozás világában a megbízhatóság önmagában kevés a sikerhez. Tudták ezt a Genezis Trans Kft. vezetői is, akik épp ebben a nehéz időszakban szereztek be tavaly 30 új vontatót. Akkor a Mercedes-Benz márkára és a Pappas Auto Magyarország Kft. szolgáltatásaira esett a pétfürdői cég választása.

A mostani döntésben már az azóta begyűjtött kedvező tapasztalatok is segítettek, tudtuk meg Molnár Melindától Genezis Trans ügyvezető igazgatójától. „A cég fuvarfeladatainak összetétele változott az elmúlt években, egyre több megrendelésünk érkezett Ausztriából, Németországból, Romániából és Szlovéniából. A flottánkat korábban a belföldi fuvarfeladatokhoz optimalizáltuk, így kézenfekvő volt, hogy az első 114 vontató cseréjekor az új helyzetnek megfelelően alakítsuk át annak szerkezetét. Fontos volt számunkra, hogy a sofőröknek is vonzó munkaeszközöket szerezzünk be, ezért választottuk a Mercedes-Benz Actros L vontatókat” – mondta el a cég vezetője.

A megrendelői összetétel átalakulása nemcsak földrajzi, hanem technológiai kihívások elé is állította a céget. Ma már a megrendelők 80 százaléka nem csomagolt, hanem ömlesztett formában vásárolja a műtrágyát A Genezis Trans Kft. 2023-ban jelentős mennyiségre szóló szállítmányozási szerződést kötött a Viterra Hungary Kft-vel, a pétfürdői cég közel 3000 tonna terményt szállít naponta új ügyfelének. A most vásárolt új járművek ennek megfelelően a billenő felépítményekhez szükséges hidraulika-hajtást is biztosítják, miközben kapcsolási magasságuk miatt a hagyományos függönyponyvás félpótkocsikhoz is tökéletesek. A 376 kilowatt (476 lóerő) teljesítményű nyerges vontatók szinte kivétel nélkül nemzetközi fuvarfeladatokat látnak majd el, teljesítményükkel, felszereltségükkel megkönnyítve a heti munkarendben dolgozó sofőrök életét.

Nem csupán a fülke mérete jelent komoly előrelépést a gépkocsivezetőknek, mondta el Kovács Péter, a Pappas Auto Magyarország Kft. tehergépjármű-értékesítési vezetője. „Az Actros L változatot a hosszabb, nemzetközi fuvarfeladatokra optimalizálták a Mercedes-Benz mérnökei. Csendesebb, kevesebb rezonancia jut a fülkébe, rugózása kényelmesebb, váltója gyorsabb és okosabban kezeli a nehezebb helyzeteket is. Erőforrása már az Euro VI környezetvédelmi normákat teljesítő OM 471 motorcsalád harmadik generációjából kerül ki. A tavaly átadott Actros modellekhez képest is három-négy százalék közötti fogyasztásjavulást várunk, a járművezetők ennek és a prémiumfelszereltségnek is örülnek majd. A luxuskivitelű vezetőülés mellett komfortos ágy, teljes biztonsági csomag, prémiumszintű integrált állóhelyzeti klímaberendezés és speciális hőszigetelés is kényezteti őket. Az erőforrás 2300 newtonméter nyomatékot produkál, de immár a 7.-től a 12. fokozatig rendelkezésre áll a Top Torque megoldás, ami további 200 newtonmétert biztosít. Így a felső fokozatokban az erősebb, 375 kilowattos, azaz 510 lóerős testvére nyomatékcsúcsát is eléri. Ez a gyakorlatban kompromisszummentes, mégis gazdaságos üzemleltetést biztosít majd” – mondta el Kovács Péter a Pappas Auto Haszongépjármű értékesítési vezetője.

A Genezis Trans Kft. speciális, egyedileg kidolgozott karbantartási szerződést is kötött az új járművek kapcsán. Ennek keretében a Pappas Auto Magyarország Kft. kiterjesztett nemzetközi garanciát vállal az Actros vontatókra három év és 500 ezer kilométer erejéig. Sőt, ennek részeként naponta 50 ezer forint kötbér fizetését vállalták a 24 óránál hosszabb állásidők esetén. Mindez jól jelzi, hogy forgalmazóként mennyire megbíznak a Mercedes-Benz termékekben.

(x)

További híreink

Magyarországon évente 21 milliárd forint vadkárigény keletkezik, változik a kezelése

2024.07.03.

Tavaly novemberben vetődött fel a Nemzeti Agrárkamarában először, hogy átveszik a vadkárigények teendőit a károsultaktól.

Megjött a tájékoztató a területi monitoring rendszer ellenőrzéseiről

2024.07.03.

A területi monitoring rendszer (TMR) a mezőgazdasági termelő által bejelentett területek vonatkozásában azonosítja a kérelemben bejelentettek és a műhold által észleltek eltéréseit.

Zajlik a szezon, itt az első nyári hónap gépes összefoglalója

2024.07.03.

A gépek témájához kapcsolódóan hoztunk híreket júniusból, hogy egy helyen összegyűjtve is böngészhetőek legyenek a tartalmak.

Már csak néhány napig lehet szavazni a 2024-es Év Szaktanácsadója címre

2024.07.02.

Az Agrárminisztérium és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara idén is keresi az Év Szaktanácsadóját. A cím odaítélésének első lépése a jelöléssel kezdődött.

Bővül a cseh és magyar szövetség: együttműködési megállapodást kötött az Agrofert és a Széchenyi István Egyetem

2024.07.02.

A Széchenyi István Egyetem stratégiai partnerségi együttműködési megállapodást kötött az Agrofert, a.s. vállalattal Csehország fővárosában, Prágában, a cégcsoport székhelyén.

Megnövelték a Gazdahitel költségvetését Romániában

2024.07.02.

Bővül a romániai Gazdahitel kerete: az eredetileg megszabott 815,5 millió lejről (65 milliárd 200 millió forint)  646 millió lejjel 1461,5 millió lejre, mintegy 116 milliárd 920 millió forintnyira nő a program költségvetése.

Partnerhírek
Partner

Az LG repcehibridek a magyar körülmények között a lehető legmagasabb termést produkálják

2024.07.01.

Európa első számú repcehibridjével, az LG Ambassadorral, valamint egy új, ígéretes hibriddel, az LG Armadaval készül az új szezonra a Limagrain Hungária Kft. Szijártó Bálintot, a vállalat cégvezetőjét a Magro.hu kérdezte, aki többek között arról is beszélt, hogyan látja a repcetermesztés jövőjét Magyarországon.

Partner

Minden, amit a gyümölcsösök lombtrágyázásáról tudni kell - fókuszban az alma

2024.07.01.

A gyümölcsösökben az új trágyázási időszak mindig ősszel és kora tavasszal, a talajon keresztüli fenntartó trágyázással indul. Később, a nyár folyamán viszont kulcsszerephez jut a lombon keresztüli tápanyag-utánpótlás. Bár a gyümölcsösök fenntartó trágyázásához sem nélkülözhetők a talajvizsgálatok, de a termő gyümölcsösök esetén döntő jelentőségű a lombanalízis, amit rendszeresen el kell elvégezni. Az árutermő ültetvények költségtényezői között a tápelem-analízis nem olyan jelentős tétel, amit érdemes lenne megspórolni, különös tekintettel az így nyerhető tápláltsági állapotra. Az információ értékét, használhatóságát növeli, ha a mintavétel időben és szakszerűen történik, valamint az évenkénti mintaterek következetesen azonosak, sőt a talaj- és levélmintavételi egységek egymással beazonosíthatók, fedik egymást.

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Hirdetésfeladás