A termékeladásokon túl tudástranszferre is törekszik az UBM
Az UBM csoport hazánk 100%-ban magyar tulajdonú, piacvezető takarmánygyártója, gabona és fehérjekereskedő cégcsoportja. A 30. Alföldi Állattenyésztés és Mezőgazda Napok termékdíjátadóján a nagydíjat is ők kapták a tejelőtehenek pálmaolajmentes takarmányozásának és az ezt tanúsító védjegy kidolgozásáért. Ennek apropóján Bustyaházai Lászlóval, a cégcsoport ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Mik motiválja a cégcsoport a folyamatos fejlődésre?
Magyarországon a mezőgazdaságban az egyik legnagyobb vállalat az UBM. A takarmányipari ágazaton belül piacvezetők vagyunk, késztápgyártásban és komplex megoldásokban. A cégcsoportunknak egy igen jelentős mozgatórugója, hogy nemcsak Magyarországon, hanem regionálisan is szeretnénk meghatározó cégcsoport lenni, és nemcsak a termékeladásokra fókuszálni, hanem kifejezetten fontos számunkra a tudástranszfer. Hiszünk abban, hogy innovatív megoldásokkal tudjuk segíteni a partnereinket, és ezeket szeretnénk meghonosítani a környező országokban is.
Az egyik innovációjukra nagydíjat kaptak. Honnan jött az ötlet?
A nagy tejtermelésű teheneknek a takarmányozásában mindig fontos az energia hozzáadása. Ezt a takarmányipar a takarmányadagban különféle pálmazsírokkal oldotta meg a múltban, és mi most ezt az alapanyagot váltottuk ki egy komplex takarmányozási megoldással, amelynek az egyik lényege, az általunk gyártott, magyar szójababból készített termék, amely nemcsak, hogy kiváltja a pálmaolajat a takarmányban, hanem egészségesebb állatot, és ezáltal egészségesebb végterméket, tejet állít elő a tehén.
Hirdetés
Mi lehet a sikerük titka?
Az UBM csoport nemzetközi menedzsmentjével több mint 25 éve áll a magyar állattenyésztés szolgálatában az európai színvonalú és elismert, takarmányozási hatékonyságával, gyártástechnológiájával és minőségbiztosításával. Kollégáink tevékenységükkel egész Magyarországot lefedik, de a környező országokban is jelen vannak.
Folyamatosan keressük a partnereket, kapcsolatot létesítünk velük a nagy rendezvényeinken, de természetesen a honlapjaink is ezt a célt szolgálják. Arra bíztatunk mindenkit, hogy akik netán még nem rendelkeznek UBM-es kontakttal, vegye fel velünk a kapcsolatot azon keresztül vagy telefonon.
Milyen üzleti eredményeket értek el a tavalyi évben?
A cégcsoport összesített éves növekedési rátája 2020 és 2022 között 22% volt. Az árbevétel 48,5%-a exportból származik, melyet 15 országba végzünk. Az UBM termékpalettáján több mint 450 féle termék között lehet válogatni. Mi vagyunk Magyarország piacvezető takarmánygyártója és szójadara-értékesítő cége. Közel 1000 partnerrel rendelkezünk Magyarországon és az exportpiacainkon.
Mik a rövid távú céljaik?
A célunk az, hogy a régióban elérjük az egymillió tonna késztápgyártást, és kifejezetten azt szeretnénk, hogy a partnereinkkel közösen értéket teremtsünk, ezért a hatékonyságra helyezzük a hangsúlyt. Azt gondolom, hogy kéz a kézben, közös megoldásokban kell együtt haladnunk velük.
(x)
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 3.100 hirdetés 91 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés