Az élelmiszereknél is nagy üzlet van az online vásárlásokban
Hirdetés
Minden harmadik magyar vett már valamit a neten, és minden tizedik élelmiszert is
Magyarországon 3 millióan vásároltak már online, és közülük 1 millióan élelmiszert is vettek – mondta Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója. Az internetes élelmiszer-kereskedelem a magyar kereskedelem legdinamikusabb területe: 2017-ben 22,5 százalékkal növekedett, és ez az ütem várhatóan tartós marad. Egy átlagos online élelmiszer-vásárlás értéke kétszerese a bolti vásárlás értékének. Az online élelmiszer-vásárlók döntően kisgyermekesek, de sok köztük a nyugdíjas is. A növekedés gátja most az erőforrás hiánya, elsősorban a kiszállítással foglalkozó emberek megtalálása és megtartása a fő probléma.Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 400 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés