Hirdetés
Díjat nyert Párizsban egy madármegfigyelő marketingkutatót bemutató magyar film
A Budapesti Corvinus Egyetem kutatóinak videográfiája kapta a legjobb film díját az Advances in Consumer Research fogyasztói kutatásokról szóló nemzetközi konferencián Párizsban, szeptember végén – tudatta a felsőoktatási intézmény az MTI-vel. Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila filmje a madármegfigyelővé váló kutatóról és a madármegfigyelésről, mint a kutatás metaforájáról szól.
Az angol nyelvű film a Lépj be: Az akadémiai világban való boldogulás madármegfigyelési perspektívája. Egy introspektív videokollázs címet kapta. A nyilvánosan is elérhető videót innovatív szemléletéért, különleges perspektívájáért, továbbá a kutatói reflexió megjelenítéséért díjazták.
A filmet itt lehet megnézni: https://vimeo.com/969560662/0d5a1513b3?share=copy
Hirdetés
Az alkotás jól reprezentálja a design-orientált és művészetalapú kutatással foglalkozó Marketing- és Designkommunikáció Tanszék, valamint a Design Business Society Lab designkommunikációs oktató és kutató műhely munkásságát, saját módszertanát, valamint a tudományos megközelítés és a művészi kifejezés találkozását.
A konferencián a Budapesti Corvinus Egyetem csapata három innovatív, kapcsolódó megjelenéssel, összesen hét szerzővel képviseltette magát - írta az egyetem. A film mellett megjelentek egy fotósorozattal: „Fading choices. A photographic data-visualization experiment of consumer decision-making” címmel (szerzők: Bollók Máté, Horváth Dóra, Cosovan Attila) és egy kutatói reflexióra építő workshoppal „Nestworking – “Let the bird out of the cage” – Researcher introspection and escapism workshop” (szerzők: Horváth Dóra, Csordas Tamas, Mitev Ariel, Kisfürjesi Nóra, Bifkovics Bettina).
A közleményben idézték Horváth Dórát, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Designkommunikáció Tanszékének vezetőjét, aki elmondta, tervezőként a tereptárgyakat a madár reakcióinak megfelelően állítja be.
"Úgy kezelem őket, mint ügyfeleket, akik a jelenlétükkel szolgálnak ki engem. Ez mind arra késztet, hogy visszatérjek kutatói pozíciómba, és elgondolkodjak azon, hogyan közelítem meg a kutatást. Ugyanaz a forgatás folyamata, a kamerák beállítása, mint ahogyan a valósághoz viszonyulok kutatóként" – fogalmazott.
A háttérről
Az Association for Consumer Research a fogyasztói magatartás és marketingkutatás egyik szervezete. Az általuk évről évre megszervezett konferencia a szakterület leggyakrabban használt módszerei és megközelítései mellett hangsúlyt fektet a legújabb innovatív megközelítések és módszertanok megjelenítésére - írta a közlemény.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Közel 7 évtizedes tapasztalat és csúcsgenetika: az Alta Seeds útja a magyar piacra
Az Alta Seeds az Advanta Seeds Hungary Kft prémium márkája, amely a UPL csoport részeként erős jelenléttel bír mind Európában, mind Észak-Amerikában.
HATÉKONYSÁG 2025: Hogyan növelheti gazdasága hatékonyságát?
A Magro.hu és a Debreceni Egyetem közös szervezésében megrendezésre kerülő konferencia célja, hogy gyakorlati segítséget nyújtson a gazdáknak, vállalkozóknak és agrárszakembereknek. Bóné Tímeával és Németh Istvánnal, a Magro.hu tulajdonosaival beszélgettünk a rendezvény létrejöttének hátteréről és céljairól.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatTöbb mint 3.300 hirdetés 162 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés