Hirdetés
Együtt küzdenek a német mezőgépgyártók az idegengyűlölet ellen
50 németországi családi vállalkozás hívja fel arra a vásárlói figyelmét, hogy üzemeikben nap, mint nap számos külföldi származású alkalmazott munkája járul hozzá ahhoz, hogy termékeik eljussanak az értékesítési pontokra. Még az olyan német mezőgépgyártó óriásoknak is égető szükségük van a határokon kívülről érkező munkásokra, mint a Horsch, a Krone, a Lemken és a CLAAS. A szlogen: Made in Germany – Made by Vielfalt, magyarul: Készült Németországban - Készült a sokszínűség révén.
Az Agrárszektor cikke szerint német lapokban (Handelsblatt, Süddeutsche Zeitung, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Die Welt) és plakátokon tette közzé 50 családi tulajdonban lévő mezőgépgyártó vállalkozás – köztük a Magyarországon is jól ismert CLAAS, Horsch, Krone, Lemken, Stihl és a BPW Achsen – szlogenjét.
A szöveg így szól:
„Made in Germany – Made by Vielfalt” (Készült Németországban - Készült a sokszínűség révén)
![](/public/agronews/an_article_inner/8596/6ea051410db30070a61abccce2d96b23_1.jpeg)
A kampány az idegenekkel szembeni nyitottságra és toleranciára hívja fel a figyelmet, hogy ellensúlyozza az országban és Európában egyre inkább elharapódzó gyűlöletet. Az apró betűk a szlogen alatt arra emlékeztetik az embereket, hogy nap mint nap külföldi származású alkalmazottak tömege dolgozik azért, hogy az érintett cégek termékei eljussanak a vásárlókhoz.
Hirdetés
A CLAAS is komolyan veszi a különböző származású munkatársakat
„Mi a CLAAS-nál úgy gondoljuk: plusz értéket hoz a vállalkozásunkba az, hogy különböző kultúrákból származó emberek dolgoznak együtt a gépeinken. Örülünk a külföldi munkavállalók értékes munkájának“ - mondta Hermann Lohbeck, a német mezőgazdasági gép- és eszközgyártó-konszern vezetőségi szóvivője. Nem csak ez a vállalat mondhatja el magáról, hogy sok külföldi, vagy külföldi származású, de már Németországban született és asszimilálódott dolgozót alkalmaz az üzemeiben. A kezdeményezésben részt vevő családi tulajdonban álló óriáscégek igyekeznek a dolgozói kollektívát is családiasan kialakítani. A külföldiek hasonló javadalmazásban és juttatásokban részesülnek, mint a német munkatársak. Ösztöndíjakkal segítik a tanulásukat, támogatják a kulturális rendezvényeiket, megemlékeznek a jeles ünnepeikről. Azt vallják, hogy a folyamatos, hiteles és őszinte párbeszéd segíthet a rossz hangulat javításában, a világ felé nyitott Németország megerősítésében.
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Az LG repcehibridek a magyar körülmények között a lehető legmagasabb termést produkálják
2024.07.01.Európa első számú repcehibridjével, az LG Ambassadorral, valamint egy új, ígéretes hibriddel, az LG Armadaval készül az új szezonra a Limagrain Hungária Kft. Szijártó Bálintot, a vállalat cégvezetőjét a Magro.hu kérdezte, aki többek között arról is beszélt, hogyan látja a repcetermesztés jövőjét Magyarországon.
Minden, amit a gyümölcsösök lombtrágyázásáról tudni kell - fókuszban az alma
2024.07.01.A gyümölcsösökben az új trágyázási időszak mindig ősszel és kora tavasszal, a talajon keresztüli fenntartó trágyázással indul. Később, a nyár folyamán viszont kulcsszerephez jut a lombon keresztüli tápanyag-utánpótlás. Bár a gyümölcsösök fenntartó trágyázásához sem nélkülözhetők a talajvizsgálatok, de a termő gyümölcsösök esetén döntő jelentőségű a lombanalízis, amit rendszeresen el kell elvégezni. Az árutermő ültetvények költségtényezői között a tápelem-analízis nem olyan jelentős tétel, amit érdemes lenne megspórolni, különös tekintettel az így nyerhető tápláltsági állapotra. Az információ értékét, használhatóságát növeli, ha a mintavétel időben és szakszerűen történik, valamint az évenkénti mintaterek következetesen azonosak, sőt a talaj- és levélmintavételi egységek egymással beazonosíthatók, fedik egymást.
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatSolis 50 RX kabinos 12fokozat
Goldoni S 80 plus fülkés traktor
12 000 000 HUF
+ áfaHirdetés
Hirdetés