Eltűnik a világhírű Monsanto márka
Hirdetés
Két éve kezdődött a Bayer és a Monsanto márka násztánca, most véget ért
A Bayer 2016-ban tett felvásárlási ajánlatot a – főként Roundup nevű glifozát tartalmú gyomirtószeréről és genetikailag módosított kukoricájáról és szójájáról ismert – Monsanto vállalatra. A két óriáscég egyesülését közel 30 ország versenyfelügyeleti hatóságainak kellett jóváhagyniuk. Az utolsó akadály nemrég hárult el, amikor az Egyesült Államok igazságügyi minisztériuma, az Európai Bizottsághoz hasonlóan, feltételekkel ugyan, de engedélyezte a felvásárlást. A fúzióval az agrárvegyiparban és a vetőmagtermelésben világméretekben meghatározó óriáskonszern jött létre.Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 3.100 hirdetés 91 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés