Hírnévmenedzsment Aranydíjat nyert a PR Excellence Hungary Award kiíráson a MATE
A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. Az agrárkarriert népszerűsítő és pályaválasztást elősegítő, „Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z és α-generáció körében” című, 2022. évi kampány megvalósítását 292 munkatárs és 185 hallgató segítette.
A Magyar Public Relations Szövetség által létrehozott PREXA díj célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat – írta a MATE. Továbbá a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek, mely területen a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.
Nagyszabású programmal jelentkeztek, aranyat nyertek
A MATE az általános hírnévmenedzsment kategóriában jelentkezett a tavalyi esztendőben végzett hallgatótoborzó és képzéseket népszerűsítő kommunikációs tevékenységével. A részvétel alapvető feltétele az volt, hogy az egyetem legalább 6 hónapon keresztül végezzen több PR-szakterületre kiterjedő tevékenységet, amely mérhetően hozzájárul az intézmény reputációjához, annak javításához, a hírnév fejlesztéséhez és megőrzéséhez.
Hirdetés
A PREXA díjra 83 pályamunka érkezett be, melyből az előzsűri 46 döntőst választott ki, többek között a Magyar Telekom, a MasterCard, a Nestlé Hungária, a Szerencsejáték Zrt. és a Vodafone Magyarország kampányát. A kiválasztott pályázók, így a MATE is, a főzsűri előtt mutatták be kampányaikat. Az általános hírnévmenedzsment kategóriában az előzetes szigorú zsűrizést követően a MATE elnyerte az aranydíjat.
„A MATE az első magyar egyetem, amely ilyen erős összehangolt kampányt alkalmazott az agrárpálya repozicionálásáért a Z és α-generáció körébena nemzetközi trendekbe illeszkedő élményalapú, tudománynépszerűsítő kommunikációval. Interaktív tudománynépszerűsítő programjaink és folyamatos, erős sajtókommunikációnk hatására egyre többen ismerik fel, hogy az agrárpálya tele van high-tech eszközökkel, ami a fiatalok számára izgalmas életpályát és biztos megélhetést jelent. Ezt bizonyítja az is, hogy az idei normál felvételi eljárásban több mint 40 százalékkal többen adták be jelentkezésüket a MATE képzéseire, mint az előző évben” – mondta Dr. Gyuricza Csaba rektor.
A pályázat számai és eseményei
A MATE minden intézetét megmozgató kommunikációs kampány során 11 országos hírű és jelentőségű programon több mint 50 ezer embert értünk el. A Médiaközpont által összefogott interaktív, élményalapú programokat olyan fesztiválokon is bemutattuk a Z- és α-generáció tagjainak, szüleiknek, tanáraiknak és a széles nagyközönségnek, mint az EFOTT, az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok, a Pápai Expo és Agrárpiknik, a Nemzetközi Természetfilm Fesztivál, a NAK Szántóföldi Napok és AgrárGépShow, a DUE Sajtófesztivál, a Földgömb Fesztivál, az ÖKO forradalom, a Bábolnai Gazdanapok, a Lányok Napja Fesztivál vagy a KÁN Egyetemi Napok. Továbbá a MATE Médiaközpontja a tavalyi évben több mint 100 sajtóközleményt adott ki, mellyel nem csak képzéseiket és campusaikat, hanem a MATE kutatásait, fejlesztéseit és innovációit is népszerűsítették. Szintén a high-tech agrárium népszerűsítését segítette a MATE szakmai támogatásával megvalósult Nagy Diák Agrárteszt 2., amelyen 402 iskolából több mint 16 ezer diák vett részt - közölték.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 400 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés