Magyar élelmiszerek a világ legrangosabb szakkiállításán
A mai napon fejeződik be a világ legrangosabb szakkiállítása. A Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága összesen 259 négyzetméternyi területen, 28 kiállító termékeivel jelenik meg Párizsban október 19. és 23. között.
A világ egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításán, a párizsi SIAL (Salon International de l'Agroalimentaire) szakkiállításon ismét bemutatkozik Magyarország élelmiszeripara: a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum Vezérigazgatósága összesen 259 négyzetméternyi területen, 28 kiállító termékeivel jelenik meg Párizsban október 19. és 23. között - írta az MT Zrt. hírlevelében.
A közlemény szerint a kétévente megrendezett szakkiállítás a francia piac mellett a világ teljes élelmiszerexport-piacáról is szól. A szakkiállítás az idén a fogyasztói trendek szerinti sikertermékekre és újdonságokra fókuszál, több mint 6300 kiállítóval, várhatóan több mint 150 000 látogatóval, a világ mintegy 200 országát bevonva.
Hirdetés
A magyar közösségi bemutató három helyszínen található: a legnagyobb, általános tematikájú standon a delikátesz és kézműves magyar termékek mellett többféle méz, édesipari termékek, magvak, sajtok, pulyka- és húskészítmények, zöldség-gyümölcs konzervek, ételízesítők, bébiételek, alkoholos italok, prémium minőségű ásványvíz és az egészséges életmódba illeszthető termékek lesznek kiállítva, de még tofu készítmények is szerepelnek a kínálatban.
Az érdeklődőket a kóstoltatás mellett új, francia nyelvű gasztronómiai kiadvánnyal is várják majd. A fagyasztott élelmiszerek szekciójában négy gyártó állít ki fogyasztásra kész és tovább feldolgozandó mélyhűtött termékeket.
A Földművelésügyi Minisztérium széles körű marketingprogrammal támogatja a magyar sertéshús- és húskészítmények piacra jutását, aminek keretében három magyar hús- és húskészítmény-exportőr jutott bemutatkozási lehetőséghez a SIAL hús szekciójában.
A legutóbbi rendezvényen, 2012-ben több mint 100 ország mintegy 6000 kiállítója mutatkozott be, ezek 84 százaléka külföldi volt. A 150 258 látogató 63 százaléka érkezett külföldről. A magyar kiállítók is számítanak a többi uniós országból érkező látogatóra, de hívnak partnereket Kelet-Európából és az arab térségből is - olvasható a közleményben.
Forrás: ma.hu
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 400 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés