Már magyar cégek is pályázhatnak a Green Brand kitüntető címre
Hirdetés
A szervezet világszerte egyedülálló, nemzetközi együttműködést magában foglaló eljárásrendet alakított ki, amely három fázisból áll:
- Jelölés – A márkákat non-profit szervezetek, érdekképviseletek, médiapartnerek, zsűritagok és már kitüntetett márkák jelölhetik. A magyar jelöléseket 2018. július 10-től várják.
- Vizsgálat – Az értékelés egy önbevallásra épülő kérdőív kitöltésével történik. A válaszokat a SERI és ALLPLAN szakértői értékelik és szúrópróba-szerűen ellenőrzik. A végső értékelés – amelyhez csak a pályázó cég fér hozzá – képezi a GREEN BRANDS-Index alapját. Kizárólag a zsűri által előre megállapított határértéket (benchmark) teljesítő márkák jogosultak a GREEN BRANDS címre.
- A zsűri döntése – Az értékelési folyamatot a szakmai zsűri zárja le, és ítéli oda az elismerést. A zsűri a gazdaság, a média, az állami és a szakmai szervezetek képviselőiből áll. A testület az audit eredménye alapján a minősítést megerősítheti vagy elutasíthatja.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 400 hirdetés 89 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés