Mesterséges intelligencia alapú alkalmazással is segíti a SPAR a kistermelőit
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és piaci pozíciójuk további javításáért, valamint egy új alkalmazást is fejlesztett számukra a hatékonyabb kommunikáció érdekében.
A SPAR Magyarország számára kiemelt jelentőségűek a magyar élelmiszeripari termelők, családi és kisvállalkozások, hazai termékek és innovációk. Ezért az üzletlánc 2021-ben elindította Régiók Kincsei programját a helyi termelők kiváló minőségű, kézműves termékeinek piacra juttatása érdekében - írta a cég közleménye.
A vállalat Székesfehérváron, Zalaegerszegen, Hódmezővásárhelyen, Nyíregyházán, Pécsen, Győrben, valamint Budapesten is lehetővé tette, hogy az ezen központok vonzáskörzetéből érkező mikro- és kisméretű vállalkozások, termelők, kézműves cégek, kis borászatok és sörfőzdék az adott térség számára értékesíteni tudják termékeiket. Ezzel a helyi partnerek lehetőséget kaptak, hogy az adott régiós központ néhány 10 kilométeres vonzáskörzetéből a szállítási láncokat lerövidítve, minél kisebb környezeti terhelést okozva tudják beszállítani magas minőségű termékeiket a SPAR üzleteik polcaira.
Hirdetés
A vidéki termelőket és kisvállalkozásokat segítő programban résztvevő cégek együttesen több mint 600 főt foglalkoztatnak, és olyan kistérségekben is támogatják a munkahelyek megőrzését és a munkahelyteremtést, ahol kevésbé vannak jelen nagyobb vállalkozások. A SPAR Magyarország jelenleg már 120 beszállító több mint 600 termékét forgalmazza az üzlethálózatában a Régiók Kincsei program keretében. A tejtermékek, tészták, borok, felvágottak, lekvárok, mézek mellett hidegen sajtolt olajok, kézműves sörök, borok, befőttek, savanyúságok, tészták és édességek találhatóak meg a választékban.
Jók a visszajelzések és bővülnek a lehetőségek
„A visszajelzések rendkívül pozitívak, a vásárlóink értékelik a hagyományos technológiával előállított termékek minőségét és ízét, és fontosnak tartják, hogy megbízható, hazai termék kerüljön a kosarukba. Az egyre bővülő számú kisvállalkozó partnereinknek pedig nagyszerű bemutatkozási lehetőséget ad ez a program. A SPAR ugyanakkor a termékek piacra juttatásán túl szakmai segítséget is szeretne adni számukra, ezért nemrégiben ismét megrendeztük a kétnapos SPAR Marketing Bootcamp rendezvényünket. Ezen előadóink olyan hasznos marketing tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal látták el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében” - ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A „Közösségben az erő” szlogent viselő rendezvény előadói az üzleti stratégia, az árképzés, a közösségi média, a márkaépítés, a tárgyalástechnika és a mesterséges intelligencia témaköreit mutatták be a kisvállalkozóknak. A résztvevők képviselői nem csak előadásokon vehettek részt, hanem különböző workshopok keretében gyakorlati tanácsokat is kaptak.
Ezen felül egy mesterséges intelligencia alapú applikációt is bemutatott a SPAR kifejezetten a Régiók Kincsei beszállítói számára: ez a megoldás hatékonyabbá teszi a közösségi média kommunikációjukat.
Mesterséges intelligenciával is támogatható a kisvállalkozások tevékenysége
„Az idei találkozónkon is fontosnak tartottuk, hogy az általánosabb üzleti és marketingtémák mellett az új trendekre is térjünk ki, ezért több előadás foglalkozott például azzal, hogyan tudják a kisvállalkozók a leghatékonyabban kihasználni a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. Ezen felül a szakmai programok mellett több kapcsolat- és közösségépítő elemet is tettünk a programok közé, így a beszállítóinknak több lehetőségük volt a tapasztalatcserére” – összegzett Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője, az esemény egyik előadója.
A rendezvényen idén először díjátadás is volt: a legeredményesebb Régiók Kincsei beszállítóknak megítélt Aranyalma díjat 9 kisvállalkozás vette át Vonier Eduardtól, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatójától.
Mint Maczelka Márk hozzátette: „büszkék vagyunk rá, hogy a programunk másodszor is bekerült egy egyetemi tananyagba: a Budapesti Metropolitan Egyetem egyetemistái a vállalat 11 magyar beszállítójának valós marketingkihívásain dolgoztak az elmúlt szemeszterben. A fiatalok friss szemlélete hasznos lehet a kisvállalkozások számára a márkaépítés, a termékek ismertségének növelése és ezáltal az új vevőkör bevonzása, illetve a kommunikáció hatékonyabbá tétele szempontjából.”
A SPAR a jövőben tovább bővíti a Régiók Kincsei programját, az érdeklődők a vállalat honlapján megtalálhatják a csatlakozáshoz szükséges útmutatót: https://www.spar.hu/regiokkincsei
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 3.100 hirdetés 88 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés