Szintet ugrott a magyar borkampány külföldön: új módszerrel népszerűsítik a hazai borvidékeket
A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum. A videók célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek készült sorozat elsősorban az exportfejlesztést segíti. Főként a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek szól, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér.
A videósorozat egyes részei kétheti rendszerességgel lesznek elérhetőek az AMC közösségi felületein. Egy-egy kisfilmben 3, különböző volumenben termelő borászat mutatja be saját borvidékét és az ott zajló szakmai tevékenységet. A kisfilmek megismertetik a magyar bor sokszínűségének világát, az új szőlőtermesztési és borkészítései trendeket, az egyes terroir-ok sajátosságait, de helyet kapnak bennük a különböző borvidéki összefogások és a borkészítési technológiák is. A szőlőtermesztési és borkészítési hagyományokon kívül jelentős hangsúlyt kap az innováció is, hiszen ezáltal tudnak a borászatok nemzetközi szinten is elismert borokat palackozni. Magyarországon a megtermelt mennyiség jellemzően elmarad a nagy bortermelő országokétól, így a legtöbb magyar borászatnak a magas minőségű borok készítése jelenti a kitörési lehetőséget a nemzetközi sikerhez.
A magyar borkampány bemutató videóinak első témája a Tokaji borvidék
A kisfilmek szakmaiságára, szerethető és érthető stílusára Szik Mátyás, a sorozat műsorvezetője és a hazai borszakma egyik legelismertebb szereplője a garancia, aki háromszor is elnyerte a Magyar Sommelier Bajnok címet. Minden rész bor-ételpárosítással zárul, amelyben olyan ételeket mutatnak be, amelyek a világ számos pontján elkészíthetőek. Ezzel azt hangsúlyozzák, hogy a magyar borok kiváló harmóniát képezhetnek a nemzetközi konyha remekeivel is. Az első videó 2020. december 11-étől, péntektől elérhető a világszinten is ismert és elismert Tokaji borvidék bemutatkozásával és élményeivel a Wines of Hungary – Personally Facebook és Instagram oldalán, valamint az Agrármarketing Centrum Youtube csatornáján.
Hirdetés
A kisfilmekkel egyidőben elindult az AMC nemzetközi borkommunikációs kampánya is a magyar bor fő exportpiacait célzó online médiaprogrammal. A kéthetes kiemelt időszakban hazánk borászati tevékenységéről, borairól szóló cikkek, interjúk, bannerek és videók jelennek meg a nemzetközi elérésű angol és német szaklapok internetes felületein - írta a szervezet közleménye.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 3.100 hirdetés 91 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés