„Egy eszköz annyit ér, amennyit a felhasználója ki tud belőle hozni.” Számtalan alkalommal hangoztattuk már ezen állításunkat és épp ez az az ok, amiért az AgroPilot Kft.-nél kialakítottunk egy olyan
egyedülálló eszköz- és szolgáltatásrendszert, mellyel a leggyorsabban és legprofesszionálisabban tudjuk segíteni felhasználóinkat Topcon GPS rendszereik használatában. Tapasztalataink szerint a kérdéses esetek döntő többsége egyszerű, beállítási-kezelési természetű, amiért teljesen
felesleges a személyes kiszállás és a vele járó kiszállási- és munkadíj, és nem utolsó sorban a kiszállásra történő várakozás. A megoldáshoz végül nem is kellett messzire mennünk, hiszen az általunk évek óta használt dualSIM modemeket gyártó FONS cég új generációs modemjével, valamint a Topcon által fejlesztett
remote support (távoli segítség) szoftverével ez egyszerűen és nagyszerűen kivitelezhető.
A Topcon X25, X30, X35 monitorok szoftververziói 2017-től tartalmaznak egy
távoli segítség nevezetű
díjmentes funkciót. A funkció lényege, hogy a felhasználó távoli kapcsolatot tud létesíteni a forgalmazóval, aki a távoli segítség program segítségével képes átvenni a Topcon kijelző képét saját számítógépére, laptopjára, tabletjére és abba
aktívan beavatkozni, ugyanúgy, mintha a kezelő mellett, a gépben ülne. A megoldás segítségével valamennyi paraméter (jármű és munkagép geometria, kormányzási értékek, stb.)
leellenőrizhető és szükség esetén
módosítható. Ugyanúgy igaz ez a felhasználói funkciókra, mint a táblahatár felvétel, nyomvonal rögzítés vagy éppen ezek kiválasztása, módosítása, törlése és még sorolhatnánk.
Az Envoy modemen, egy ethernet csatlakozón keresztül, Topcon monitorhoz csatlakoztatva megoldható a monitor mobilnet ellátása külső eszköz igénybevétele nélkül
Műszakilag ez úgy működik, hogy az új,
Envoy modemen kialakításra került egy ethernet csatlakozó, melyen keresztül Topcon X25 / X30 / X35 monitorhoz csatlakoztatva egycsapásra megoldjuk a monitor mobilnet ellátását bármiféle
külső eszköz igénybevétele nélkül, ugyanazokról az adatkártyákról, amelyekről az RTK-korrekció jelvétele is történik. Innentől kezdve kérdés esetén a távoli segítség menün keresztül kezdeményezhető az adatkapcsolat, és eközben telefonon el lehet magyarázni a kérdést, problémát.
A távoli adatkapcsolat csak és kizárólag a végfelhasználó irányából kezdeményezhető
Amennyiben a probléma jellege mégis személyes kiszállást igényel, akkor is nagyon hasznos ez a funkció, hiszen amellett, hogy megbizonyosodtunk róla, hogy nem beállítási természetű a probléma, lehetőséget nyújt egy előzetes hibafelvételezésre. Ezt követően technikusaink képesek átgondolni a lehetséges megoldást vagy megoldásokat és a szükséges alkatrészekkel felszerelkezve, felkészülten kiszállni a javításhoz. Ezáltal csökkenthető a kiszállások és a javítással töltött munkaórák száma.
Fontos megemlíteni, hogy a
távoli adatkapcsolat csak és kizárólag a végfelhasználó irányából kezdeményezhető, így a felhasználó tudta és akarata nélkül nem lehet kívülről „belenyúlni” a rendszerbe. A távfelügyelet célja a felhasználók minél gyorsabb, alaposabb és költséghatékonyabb támogatása, hiszen mint azt tudjuk: „egy eszköz annyit ér, amennyit a felhasználója ki tud hozni belőle”.
Az AgroPilot Kft. által beépített RTK pontos Topcon GPS rendszerek mind hardveresen, mind szoftveresen alkalmasak erre az azonnali segítség igénybevételére. Amennyiben a szezon során zökkenőmentesen szeretné üzemeltetni GPS rendszereit ez az Ön megoldása!
Aktuális akcióinkról és a Topcon mezőgazdasági GPS rendszerekről bővebben keressen fel bennünket az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:
(x)