Új arculattal és szlogennel ünnepli a márka 175. születésnapját a Massey Ferguson
A Massey Ferguson, az AGCO világmárkája frissíti a tripla háromszöges ikonikus logójának a megjelenését, illetve vadonatúj márkaidentitást is bevezet 2022-ben „Born to Farm” néven a cégalapítás 175. évfordulójának méltó megünneplésére.
– A Massey Ferguson élenjáró és megbízható gépeket gyárt az egész világ számára immár 175 éve. Kevés márka mondhatja el magáról, hogy ilyen régóta hatást tud gyakorolni a mezőgazdaság fejlődésére. A Massey Ferguson ténylegesen „Born to Farm”, tehát gazdálkodásra született – nyilatkozta Eric Hansotia, az AGCO Corporation elnök-vezérigazgatója.
Luis Felli, a Massey Ferguson rangidős alelnöke és általános igazgatója szerint – írja az agrarelet.hu – a vállalat ezekben az években átalakuláson esik át. Egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnének válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára.
Hirdetés
Valós időben tapasztalhatják meg a változást a vásárlók
Ezzel pedig profitot termelővé és fenntarthatóbbá teszik a vállalkozásokat. Ez a mindenhol megjelenő farmer-first (a gazdálkodók az elsők) vízió lehetővé teszi, hogy a Massey Ferguson vásárlói valós időben tapasztalhassák meg egy ilyen történelmi márka egyedi és világméretű átalakulását.
2022 lesz az éve a Massey Ferguson új globális márkájának – teszi hozzá Francesco Murro, a Massey Ferguson globális marketingalelnöke és partnerségi vezetője.
Murro szerint az MF NEXT Concept 2019-es Agritechnikán való bemutatása óta gondolkoznak egy új logón.
A Massey Ferguson új korszakának a kezdete az MF 8S leleplezése volt 2020 júliusában. Ezt másfél év alatt számos új termék bevezetése követte, többek között a 2021. szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény is.
A november kiemelkedő hónap a márka számára. Ugyanis 63 évvel ezelőtt is ilyenkor jelentették be elődeik a jelenlegi márka megalakulását és ikonikus logóját is.
2022-ben ünneplik a 175. évfordulóját annak, hogy Daniel Massey megalapította első mezőgazdasági javítóműhelyét. Úgy érezték, hogy ez tökéletes alkalom a logó felfrissítésére, illetve egy új szlogen bevezetésére.
A legjobban felismerhető márkajelzés 1958 óta
A tripla háromszög egy nagyon erős logó. Már 1958 óta magával kíséri a Massey Fergusont. Az újratervezett logó az erős márkatörténelem és a friss értékek egyvelege. A háromszögek fedik egymást. Ez a gyártó, a gazdálkodók és a kereskedők között fennálló kölcsönös, előnyös és hosszan fenntartható bizalom és kapcsolódás kifejeződése – értékeli a formatervet Francesco Murro.
Ezt az új, könnyen áttekinthető logóverziót arra kívánják használni, hogy még inkább a márkához vonzzák az agráriumban dolgozókat – jobban mint eddig bármikor – annak érdekében, hogy Born to Farm családot alkossanak.
Megragadták a lehetőséget, hogy visszatérjenek egy letisztult megjelenéshez. Ez a mai kornak a legjobban megfelel. Ugyanakkor élettel is megtöltötték a formát azáltal, hogy a három háromszög metszi egymást, vizuálisan egy egységet alkotva.
Maga a forma egyszerű, masszív, könnyen érthető, és egyfajta állandó mozgást is kifejez. A letisztult kivitelezés a mai digitális világ velejárója. Így a logó tökéletesen megfelel annak az elvárásnak, hogy weboldalakon, okostelefonon, tableten, applikációkon és bármilyen okos eszközön, még akár a gépek saját belső digitális termináljain is szépen jelenjen meg.
Az új globális márkaidentitás 2022-es bemutatása
Az új logót fokozatosan és gyorsan fogják elkezdeni alkalmazni világszerte, először a digitális megjelenéseikben használva minden elkövetkező marketingkampányban. Az új logó bevezetésének a 175. évforduló ünneplése fog lendületet adni, ezt 2022 januárjában kezdték meg.
A nagyközönség az új márkaidentitási elemeket 2022 első negyedévének végén láthatja majd először a helyi rendezvényeken.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 3.100 hirdetés 91 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés