A Fruit Logistica 2018-on látottak alapján a logózott zöldség lesz a nagy attrakció
Ma ér véget Berlinben a friss zöldség és gyümölcs kereskedelmével foglalkozó hatalmas világtalálkozó, a Fruit Logistica 2018. A szakvásár ideje alatt 80 országból több, mint 3100 kiállító fogadta a becslések szerint 75 ezer szakmai látogatót.
Az idén a kiállítás történetében első alkalommal európai statisztikai kézikönyvet is összeállítottak az eseményre. Wilfried Wollbold, a Fruit Logistica globális brandmenedzsere úgy fogalmazott, hogy a kiállítás nem csak a friss ötletek beszerzésében, az információcserében és az új üzleti kapcsolatok megtalálásában támogatja a résztvevőket, de kicsit mindig megpróbálkozik a jövőbe nézni.
A rendezvényen több érdekességet mutattak be, nézze meg a Fruit Logistica szakvásár képeit!
Itt látható az egyedi logózás a zöldségen, címke és egyéb csomagolás helyett:
Hirdetés
Bemutattak wasabi (vízitorma) készítő szettet is a Fruit Logistica 2018 rendezvényen:
Fruit Logistica 2018 innovációs díjat nyert a HM Clause cég Adora paradicsomfajtája:
A H2Hydroponics H2Hybrid salátája is elismerésben részesült
A Fruit Logistica 2018 három napján többféle kísérőprogram foglalkozott a friss zöldség-gyümölcs ágazat közép- és hosszú távú jövőjével, ezenkívül ismét elkészítették a szakértők a trendjelentésüket. Konferenciákat, szakmai beszélgetéseket és előadásokat tartottak európai, afrikai, dél-amerikai, ázsiai és óceániai vállalatok döntéshozói. Ráadásul az idén – a kiállítás történetében először– európai statisztikai kézikönyvet is összeállítottak az eseményre időzítve. Ennek oka, hogy bár minden bizonnyal nem Európa a világ legdinamikusabb frissáru-piaca, hosszú távon mégis a legfontosabb zöldség-gyümölcsfelvevője marad, érdemes minél többet tudni az egyes országok export-import viszonyairól, sajátosságairól és trendjeiről - írja a Magyar Mezőgazdaság.
Hagymából és almából már exportőr lett Európa
35 és 70 százalék közé tehető az Európába importált gyümölcsök aránya. Emellett Európa állítja elő a világ gyümölcs és zöldségmennyiségének 12 százalékát. Néhány terméket, mint például a hagymát és az almát illetően azonban az elmúlt években nettó importőrből nettó exportőrré vált a kontinens.
A jövőben várható új technológiai fejlesztések bevezetése, valamint az, hogy interneten is többen rendelnek majd gyümölcsöt és zöldséget. A cégek célja, hogy gyorsabb és rugalmasabb ellátói láncot hozzanak létre, ami jó minőségű áruval látja el a piacot. Ugyanis a vásárlók igényessége a kifogástalan termékek iránt egyre nő, erre pedig kiváló minőséggel lehet megfelelni.
Ide kattintva nézheti meg az első napról készült hangulatos videót.
Cikkünk képeinek forrása: https://www.fruitlogistica.de/en/Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Baromfi Mintatelep és Látogatóközpont: az Agrofeed új mérföldköve a fenntartható állattenyésztésben
Az Agrofeed Kft. nagy hangsúlyt fektet olyan mintatelepek létrehozására, amelyeken az elvégzett etetési tesztek tapasztalatai alapján hatékonyabb takarmányt tud a partnerei számára ajánlani.
Útmutató a talajmintavételhez, mésztrágyázáshoz és a meszezéshez
Most, a tavaszi vetések betakarítása és az őszi vetések befejezése után ráérősen foglalkozhatunk két, a növénytermesztés hatékonyságát megalapozó, mégis méltatlanul elhanyagolt kérdéssel, illetve azok gyakorlati megvalósíthatóságával. Az egyik a talajmintavétel, a másik a mésztrágyázás és meszezés kérdésköre.
Hirdetés
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatAMG Pro-tech mikrogranulált talajkondicionáló készítmény (10kg)
12 940 HUF / zacskó
+ áfaTöbb mint 3.100 hirdetés 91 kategóriában!
Megnézem a hirdetéseketHirdetés
Hirdetés
Hirdetés