Az ásógépek általános jellemzői:
A talajelvezetés megkönnyítése és a lejtő kimosódásának kockázatának csökkentése, mivel a megmunkált talaj alatt nincs kemény talaj, ami negatív jellemzője más forgó vagy vontatott munkagépeknek.
A talajművelést a gép teljes szélességében egyenletesen végzik, a talajt egyenletesen elforgatva a műtrágya, a trágya vagy a tarló eltemetéséhez.
A megmunkált talaj sík felülettel rendelkezik, és a rögök szabályos méretűek, így a vetés gyakran már közvetlenül is elvégezhető.
Az ásógépet nem vontatja a traktor, éppen ellenkezőleg, ez elősegíti a traktor előremozdulását, így
ez az egyetlen eszköz, amely nedves talajban képes működni, mert a traktort nem fenyegeti elakadás veszélye (mivel a traktor kerekeihez való tapadása minimális), és lejtős talajon a traktort is stabil helyzetben tartja.
Csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a hagyományos eljárásokhoz, például szántáshoz, hasításhoz vagy maráshoz képest is.
Nem képezi a tömör és át nem eresztő talajréteget a feldolgozott réteg alatt, ami megakadályozza mind a gyökér helyes fejlődését, mind a rendszeres vízáramlást, és jellemző a forgó gépekre, például az ekékre és a talajművelőkre. Különösen a dombokon nem váltja ki a megmunkált talaj csúszásának veszélyes jelenségeit.
Mindig garantálja az alvadékok megfordulását, és ezért lehetővé teszi a talaj gyorsabb levegőztetését és a káros gyomok eltávolítását közvetlenül a gyökerekből.
A SELVATICI ásógépek, olyan eszközök, melyek a kézi ásó munkáját utánozva végzik a talajművelést. Hatalmas előnye a gépszerkezetnek, hogy a talajt ezzel a módszerrel kevésbé aprítják fel, mint a talajmarók használatával. Amivel alkalmazása során a gazdáknak viszont kalkulálni kell az az, hogy energiaigénye az ilyen jellegű gépeknek magasabb lehet, mint a többi általános gépnek, például a talajmarónak.
Miért ajánljuk az ásógépét?
A SELVATICI ásógépek használata után a talaj a legtöbb nedvességet képes magában tartani.
Meggátolja az eróziót.
Cégünk folyamatos szakmai támogatást nyújt a gép kiválasztásakor.
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=J8c7qw1oku4&t=1s
Szabvány:
Három sebességű sebességváltó (M9.5 HELIKUS)
f/min. 540 = I. 147, II. 167, III. 204 f/min.
f/min. 1000 = I. 140, II 163, III 205 f/min.
VÉDETT kardántengely tengelykapcsolóval
Olajtömítések, tengely kenés
Kettős felső rotorház tető
Mélység beállítása min./max. Mélység 10/65 cm.
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=KaCBcact9-U&t=4s
Szabvány:
Három sebességű sebességváltó (M11,75 HELIKUS) 2 + 2 fogaskerék között lehet választani
f/min. 540 = I. 147, II. 167, III. 204 f/min.
f/min. 1000 = I. 140, II 163, III 205 f/min.
VÉDETT kardántengely tengelykapcsolóval
Olajtömítések, tengely kenés
Kettős felső rotorház tető
Mélység beállítása min./max. Mélység 15/75 cm.
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=GnVom4QCWGo&t=1s
OPCIÓK:
TLT típus,1 3/8 Z6 lehetősége
TLT- tengely automatikus korlátozóval
Hárompontos függesztés III. kategória
Kettős felső rotorház tető
Oldalsó túlfolyó
2 kétfokozatú mélységállítás 15/45 cm
Támasztó kerekek.