Hirdetés
Mumgép FG200 gréder demo
Magyarország, Jász-Nagykun-Szolnok, Tiszaföldvár | Hergon Plus Kft.
Leírás
Mumgép FG 200 gréder
kb 3 napot dolgozott bemutatón. Ezzel a munkagéppel átmenetet biztosítunk olyan ügyfeleink számára, akik kisebb (80-100 LE) és erősebb traktorokkal is rendelkeznek. Ez a gép már teljesen elektrohidraulikus, nagy előnye, hogy megakadás esetén a lap hidraulikus túlterhelés elleni védelemmel van ellátva. Robosztusabb, mint a kisebb széria, optimálisan ajánlható kb. 160 LE-ig.60-160 Le közötti erőgéppel rendelkezők számára fejlesztett gréder, mely használható:
Padkanyesés: Az út karbantartás során legfontosabb feladat a víz elvezetése, mely növeli az út tartósságát. A karbantartást ezért ezzel célszerű kezdeni. A gréder tökéletesen alkalmas az út menti útépítő anyag, törmelék, eltávolítására. A gréder tolólapját az erőgép mellé tolva, annak megfelelő rézsűszöget adva (min. 3–5%), végezhető a padkaterület nyesése. Ha az út szélén nincs árok, a padka anyagot kitolathatja a padka területen túlra, ezáltal egy szikkasztósávot hoz létre az út mellett, ahol az útról lefolyt csapadékvíz elszikkadhat. Célszerű erre egy 70-100 cm széles területet kialakítani. Ha az út mellett vízelvezető árok található, úgy a lenyesett padkaanyagot húzza az útra. Ha a padka nem tartalmaz sűrű növényi alkotóelemeket (pl. fű), úgy az beépíthető a földútba is, amennyiben igen, ez nem javasolt. Útprofil kialakítása: A padkaterületet rendezés után következik az útprofil kialakítása. Itt a terület adta sajátosságokat figyelembe véve vagy bakhátas felület kialakításával, vagy pedig valamelyik oldalra lejtetve biztosítjuk a víz gyors lefolyását az útról. Ha szükséges az útprofil kialakítását kezdjük a fellazítással! A gréder simítólapján elhelyezett lazító tüskék segítségével ez a munkafolyamat gyorsan és hatékonyan végezhető. Erősen elhasználódott utaknál mindkét irányban több munkamenet is szükséges a megfelelő eredmény elérése érdekében. Kezdjük a munkát a felnövekedett középhátak lenyesésével, majd a grédert az erőgép mellé tolva, a megfelelő oldali függőleges laphatárolót felhelyezve, húzzuk az útépítő anyagot középre. Ez kifejezetten fontos munkafolyamat abban az esetben, ha a földutakat valamilyen útépítő anyaggal (zúzottkő, martaszfalt, stb.) stabilizálták, mert a forgalom terhelésének következtében, ezek az anyagok kinyomódnak a padkaterületre. Munkasebesség kb. 5–8 km/h. Miután kialakítottuk a megfelelő lejtést, egy következő oda- vissza menetben a lapnak kevesebb fogást adva mintegy 8–12 km/h sebességgel készítsük el a végprofilt. Anyagterítés A gréderrel a rendelkezésre álló útépítő anyagokkal stabilizálhatja földútjait. Először minden esetben készítse el a földút profilját, és erre terítsen stabilizálásra alkalmas anyagokat, ne a kátyúkba, nyomvályúkba terítse az útépítő anyagot! Ennél a munkafázisnál javasolt mindkét merőleges laphatároló felhelyezése, segítségükkel biztosítva a kívánt terítési szélességet, a támasztókerekek süllyesztésével pedig a terítési vastagság állítható. Munkasebesség: 3–10 km/h. Fizikai paraméterei: Nettó tömeg: 1 250 kg Hossz: 3 800 mm Szélesség: 2 000 mm Magasság: 1 200 mm Pajzs szélessége: 2 720 mm Pajzs magasság: 500 mm Hidraulikus oldalkitolás +/- 1 000 mm Levegős szinttartó kerekek távolsága: 900 mm Konstrukciós kialakítás: Fémváz anyagminősége: S355 Erőgéphez csatlakoztatása: hátra függesztés szabványos kat. II. csatlakozással kétélű, magas kopásállóságú vágóélekkel, igény szerint gumiélekkel Hidraulika: A munkagépre szerelt hidraulika tömlők típusjele: 2SN DN10 Vezérlés: az erőgép 3 pár hidraulika körén keresztül Hidraulikus dőlésszög állítás (bakhátas úthoz): +/- 7° A földtoló pajzs hidraulikus állíthatósága: +/-35° Egyéb: A gréder közúti közlekedésben történő részvételt biztosító fényvisszaverővel és világító berendezéssel rendelkezik.Kapcsolódó videó
Kapcsolódó cikkek
Lépjen kapcsolatba a hirdetővel!
+36 20 669
Hirdető adatai
Érdekes lehet Önnek a hirdető?
Ismerje meg ajánlatainkat!
CsomagajánlatokHirdetés
Hirdetés
További ajánlatok
Hirdetés
Hasonló hirdetések
Hirdetés