Történetünk

A kis piactérből a modern (nemzetközi) online piactérig vezető út nem volt sem rövid, sem egyszerű.
Viszont annál inkább érdekes.

2012.

Az egész azzal kezdődött, hogy egy házaspár, Bóné Tímea és Németh István, elhatározták, hogy létrehoznak egy olyan digitális platformot, ahol a gazdák kapcsolatot tudnak teremteni a vevőkkel, a kereskedőkkel. Egyikük sem volt agrármérnök, de mindkettőjük szívügye volt az agrárium és a vidéki élet, és ebben az évben már a Magro.hu agrár piactéren köszönthették az eladóikat és a vevőiket.

2013.

Elindult a MagroBlog nevű tartalomszolgáltatás, termesztéstechnológiai újdonságokkal, cikkekkel, pályázati információkkal.

2014.

A portál elsősorban gabonapiaci fókusszal indult, de egyéb terményt és termékeket is lehetett adni-venni rajta. A gabonapiac még jobb kiszolgálására létrehozták és még ebben az évben élesítették a Magro Gabonaindexet, amelyen azóta is nyomon követhetők a különböző gabonafélék árának alakulása.

2014.

Az (akkor még) SZIE felnőttképzési programjában lehetőséget kaptak, hogy előadássorozatot tartsanak, 10 előadással, így belekóstolhattak a rendezvényekbe, amit saját események szervezése követett Gazdag Gazda Roadshow néven, négy helyszínen: Hajdúböszörményben, Szegeden, Györkönyben és Budapesten. Még ebben az évben felhagytak azzal az elképzeléssel, hogy blogon jelenjenek meg cikkeik, így külön aloldalt hoztak létre Agrárhírek néven.

2015.

Nagy érdeklődés kísérte a Gazdag Gazda Webkonferenciát, így még ebben az évben jött az ismétlés, majd elkészült a Gazdag Gazda Tudásanyag, majd annak bővített kiadása is.

2016.

Megszervezték az I. Kukorica és Búza Konferenciasorozatot Kaposváron és Debrecenben az agrártudományi egyetemeken, több száz gazda részvételével. Ebben az évben már a látogatottság is erőteljesen emelkedett, havi 140 ezer gazda kereste fel a portált és 10.870 lett a regisztráltak száma.

2017.

A látogatottság növekedésének hatására a gyártók is erőteljesen elkezdtek érdeklődni a piactér és a tartalmi megjelenések iránt, és a tavaszi időszakban először lett teljes a foglaltság a hirdetési felületeken.

2018.

Tovább szélesedett a portfólió, új szegmensek jelentek meg mind a piactéren, mind pedig az Agrárhírek oldalon. Ilyenek a Piaci információk boksz vagy a Népszerű keresések és a külön rovatok.

2019.

A rendezvények továbbra is nagy sikert arattak, Debrecenbe már 300 gazda jött el a Kukorica és Búza Konferenciasorozatra és Kiállításra.

2020 - 2022.

A Covid évei jöttek – egy globális koronavírus-járvány valóságával. Az akadályok ellenére a Magro.hu online portálon folyamatos volt a növekedés, sőt egyes területeken még látványosabb volt a fejlődés. Jelentősen bővültek a hirdetők kiszolgálását célzó eszközök, agrár e-kiadványok készültek, azon gazdáknak, akik több időt töltenek az interneten. Az Aszálykezelés e-kiadvány aktuálisabb lett, mint valaha, több ezren olvasták el a benne lévő cikkeket.

2023.

A háború és a gazdasági nehézségek ellenére a Magro.hu tudta tartani pozícióját, így továbbra is dobogós a látogatottságban. Ugyanakkor vagy éppen ezért érezhetően megérett a fejlesztésre, modernizálásra, így elkezdődött a portál informatikai fejlesztése.

2024.

A Debreceni Egyetem újabb megkeresésére, a Magro.hu konferenciát szervezett az egyetemmel, mint helyszínadó partnerrel közösen, reagálva az aktuális termeléstechnológiai kihívásokra, Stresszkezelés a mezőgazdaságban, Növény – Állat – Gazda Konferencia és Kiállítás néven. Majd még ebben az évben elindult az új portál. A Magro.hu márka megalakulása óta az eddigi legjelentősebb identitásváltáson ment keresztül. Új vállalati színek, megváltozott vizuális elemek, és sok-sok új funkció, valamint új eszközök lettek elérhetők. Élvezze az új agrár piactér és hírportál előnyeit Ön is!

Hirdetésfeladás